TWO SIDES TO EVERY STORY(کریس)











best melody

(Chris)
I really love it when you say to me
that I''m the one who makes you strong.
When we''re together we are so complete,
you say here''s where you belong.
But when you dance,
oh how you dance tonight,
with every man in sight,
seduction pouring from your eyes...
(both)
Two sides to every story,
we''re standing world''s apart,
how can you say you love me,
when you keep playing with my heart?
(Shelley)
I really love it when you hold me tight
and you tell me that I''m the best!
The way you touch me, and the way you kiss,
and the thrill of your caress.
But when you smile,
you smile at every girl
like you''re the greatest lover in the world,
you should keep your feelings to yourself !
(both)
Two sides to every story,
we''re standing worlds apart,
How can you say you love me
when you keep playing with my heart?
(Chris)
You dance with any man.
(Shelley)
What about you, going like a hurricane!
(Chris)
That''s not true! There''s nothing to explain.
(Shelley)
Well there you go again!
(both)
You''re always trying to get the last word!
(both)
Two sides to every story,
we''re standing worlds apart,
How can you say you love me
when you keep playing with my heart?
(Chris)
Maybe I flirt a little too much.
(Shelley)
And I just love to dance!
(Chris)
Let me say it loud and clear:
I want you!
(Shelley)
I want you too!



...واقعا این جمله را خیلی دوست داشتم زمانی که به من می گفتی
که من تنها کسی هستم که به تو قوت می بخشم
وقتی ما در کنار هم بودیم،واقعا کامل و بی نقص می شدیم
و تو می گفتی اینجا جایی است که به آن تعلق داری
ولی وقتی که امشب می رقصیدی
اوه،طرز رقص امشب تو
و هر مردی که در این منظره بود و به تو می نگریست
و حس فریفتگی از چشمانت می بارید
دو جنبه هر داستان،
ما در دنیاهای جداگانه ای ایستاده ایم(هر یک از دید خود می نگریم)
چگونه می توانی به من بگویی که دوستم می داری ،
زمانی که با قلبم بازی می کنی؟
من واقعا آن موقع که مرا سخت در آغوش می گرفتی،دوست داشتم
و تو به من می گفتی که من بهترینم!
طرز نوازشهایت،و طرز بوسه عاشقانه ات
و هیجان در آغوش کشیدنت
ولی زمانی که تو لبخند می زدی
تو به هر دختری لبخند می زدی
مثل اینکه بزرگترین عاشق دنیا هستی!
بهتره که احساساتت رو برای خودت نگه داری!!
دو جنبه هر داستان،
ما در دنیاهای جداگانه ای ایستاده ایم(هر یک از دید خود می نگریم)
چگونه می توانی به من بگویی که دوستم می داری ،
زمانی که با قلبم بازی می کنی؟
تو با تمام مردها می رقصی
و خود تو چطور؟مثل طوفان می روی!!
این درست نیست!چیزی برای توضیح دادن وجود نداره
خوب،تو باز می روی
تو همیشه سعی میکنی که حرف آخر را نگه داری و ادا نکنی
دو جنبه هر داستان،
ما در دنیاهای جداگانه ای ایستاده ایم(هر یک از دید خود می نگریم)
چگونه می توانی به من بگویی که دوستم می داری ،
زمانی که با قلبم بازی می کنی؟
شاید من یکم زیاد لاس زدم!
و شاید من هم زیاد به رقص علاقه نشون دادم!!
اجازه بده کاملا رسا و محکم فریاد بزنم:
من تو را می خواهم
و من نیز تو را می خواهم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 21 دی 1391برچسب:,ساعت 1:35 توسط sarvin habibi|


آخرين مطالب
» so tell me(الکساندر ریباک)
» why not me? (الکساندر ریباک)
» متن اهنگ البوم جدید الکساندر ربیاک
» متن اهنگ الکساندر ریباک years ago
» متن اهنگ Miracle
» بیوگرافی کریس دی برگ بزرگ
» TWO SIDES TO EVERY STORY(کریس)
» متن اهنگ من زنده ام سلن دیون
» متن اهنگ کریس دی برگ (Go Where Your Heart Believes)با ترجمه
» متن اهنگ کریس دی برگ و گروه ارین(دوستت دارم)همراه با ترجمه
» متن اهنگ تایتانیک از .......:)
» متن اهنگ this way is it از ...


Design By : Pichak